Eindelijk op Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Peter en Rieny Faber - WaarBenJij.nu Eindelijk op Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Peter en Rieny Faber - WaarBenJij.nu

Eindelijk op Bali

Door: Rieny

Blijf op de hoogte en volg Peter en Rieny

20 September 2010 | Indonesië, Canggu

Hier zitten we dan, in onze design B&B.vriendelijk Ze zijn net een maand open en dat is te merken. Het is allemaal nog een beetje wennen, maar het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!! Dat Peter en ik een beetje maleis praten vinden ze helemaal fantastisch. De vlucht na Hong Kong naar denpasar viel ons tegen. Een klein stukje nog, maar we waren zo moe en ik had barstende hoofdpijn. Op het vliegveld op bali moesten we eerst visa kopen, en dat ging redelijk snel, kosten 42 euro. vervolgens weer in de rij voor 10? stempels en daarna koffers verzamelen en geld pinnen. Gelijk komt er iemand op je af om de koffers over te nemen, maar dat was niet nodig. We werden opgehaald. Buiten stond het vol met mensen met allemaal een papier in de hand met een naam erop. Peter zag al snel mijn naam tussen de menigte en dat was onze cha heruffeur nama Handy. Hij was zeer verbaasd dat we een beetje maleis spraken zeker toen we vertelden dat dit ons eerste bezoek aan Bali was. Onze b&b was nog ruim een half uur rijden, het was erg druk op de weg. We zitten vlakbij het strand, tussen de rijstvelden in een designomgeving. Alles is even smaakvol ingericht/aangelegd. We zijn eerst even gaan liggen en om 19.00 uur richting strand, waar we herbijeerlijk sate hebben gegeten met 3 soorten rijst en heerlijke groenten, beetje emping erbij en Frans uiteraard overheerlijke sambal. Ik verheug me nu al op het eten voor morgen!!

• 20 September 2010 - 07:11

Ingrid Suermondt:

Hoi Rieny en Peter,
    Ben weer reuze benieuwd naar de verhalen, geniet er van.

• 20 September 2010 - 09:23

Tabitha:

Wat een lange reis!
    Ik krijg zin in lekker eten als ik dit lees :D

Fijne vakantie!

Liefs

• 20 September 2010 - 10:52

Jimmy:

Klinkt erg mooi allemaal :) Vooral dat ze verbaasd zijn over de taal :)

Ps. Ik heb lekker jouw restje stamppot zuurkool gegeten!

• 20 September 2010 - 16:56

Akkelien En August:

Hallo Rieny en Peter,

Machtig , fijn wat van jullie te horen
    Veel plezier, en pas goed op je zelf.

groetjes
    A en A

• 21 September 2010 - 11:30

Jimmy:

Oops had de foto's nog niet bekeken. Maar die B&B ziet er zover ik kan zien best okay uit.

En als jullie op de hoogte willen blijven van mijn ontwikkelingen, dan kun je gewoon mijn facebook checken.

• 21 September 2010 - 11:31

Jimmy:

Ow, als jullie een t-shirt zien met een domme maleise tekst erop,.. gaarne meenemen voor mij.

• 21 September 2010 - 15:51

Lies En Frans:

Ach... Jimmy toch..al die verhalen over sate... dan krijg je toch zin in zuurkool??? niet dan ?

He Peter en Rieny, veel plezier en goed uutkieken.
    Hati hati, want ze rijen je zo van de sokken.

• 21 September 2010 - 18:15

Christine:

Nou mooi om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!:D
    Ben benieuwd naar het vervolg!!

xx

• 21 September 2010 - 19:25

Joke:

Dat ziet er goed uit zeg!
    Ja wat is het een lange reis, vervelend dat je hoofdpijn had.
    Nou voor morgen slamat makan maar en heel veel plezier. Ben benieuwd naar het volgende verslag.
    groetjes Joke

• 22 September 2010 - 11:01

Wendy:

Hey hallo!!

Hebben jullie al tjiem tjiem gehad? Volgensmij staat dat op het verlanglijstje pap.

Het ziet er verder heel mooi uit!Ik wil ook wel naar Bali!

Liefs en tot gauw maar weer!

Wen