Genieten - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Peter en Rieny Faber - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Peter en Rieny Faber - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: Rieny

Blijf op de hoogte en volg Peter en Rieny

21 December 2008 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

Inmiddels hebben we Silverdale achter ons gelaten. Mooie wandeling gemaakt, veel vogels gezien en mooie uitzichten (zie foto's Wenderholm Park) Daarna naar Puhoi geweest, dat is een klein plaatsje gesticht door Tjechen (Bohemians). Hier hebben we in een oud theehuis Devonshire tea gedronken met een scone zo groot als 2 kadetjes! Gister zijn we doorgereden naar Kerikeri en onderweg het treatyhouse bezocht. (hier is een verdrag tussen de Maori en blanken getekend in 1860). De B&B waar we nu zitten is werkelijk fantastisch. Ronald Hoekstra eat your hart out. Grote ramen veel hout, chique modern gepolijste betonnen vloer (zo mooi!!). We hebben ons eigen balkon met uitzicht op bos. Je hoort de vogeltjes en de lucht is schoon!!!! Vandaag zijn we een rondrit gaan maken en hebben een wandeling gemaakt naar Rainbow Falls en later naar Pukete Forest. Hier hebben we gigantische Kauribomen gezien en hele grote varens. De uitzichten op zee zijn werkelijk fenomenaal, de weg langs de kustlijn heet niet voor niets One Million Dollarviewroad. Het wrak van de Rainbowwarrior ligt hier voor de kust. En het weer is nog steeds geweldig!! We hebben vanmorgen een paar buitjes gehad, maar die duren ongeveer 2 minuten. We zitten nu buiten op ons balkon met een wijntje!! De foto's volgen later!! Tot horens

• 21 December 2008 - 08:56

Akkelien En August:

Hallo Rieny en Peter,

Wat een prachtige methode om het thuis front bij te praten over jullie bevindingen!

Ga zo door wij kijken er naar uit.

groetjes

• 21 December 2008 - 11:09

Ronald Hoekstra:

Fotoooos van de mooie gebouwen!! Kan nog wel een ideetje gebruiken.

Ziet er verder al prachtig uit. Binnenkort ook naar de pancake rotsen?

• 21 December 2008 - 13:38

Jimmy:

He,...

Mooie foto's...

Heb ik op mn werk ook wat te bekijken.

Groeten vanuit de Primafoon in Heerenveen!

Jimmy

ps: Ja ik werk op zondag!

• 21 December 2008 - 13:43

Jimmy:

Nog maar even een berichtje...

Aan de foto's te zien is het supermooi!

Ik vraag me nu eerlijk gezegd af waarom ik nog in Nederland woon?

Geen bergen... bijna alleen maar aangelegd bos.. het enige beetje wat we aan natuur hebben hier is de veluwe... nou joepie daarom kom je je bed voor uit.

Bevalt de laptop een beetje?... of zit er een vlekje in het scherm?.. ;)

• 21 December 2008 - 15:28

Jan En Annie:

Hoi Peter en Rieny.
    Geweldige foto's. Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden. Geniet maar lekker van jullie vakantie. groeten van Jan en Annie.

• 21 December 2008 - 19:14

Simon En Ma .:

Heel leuk dat we jullie
    kunnen volgen,mooie fotos .Geniet er maar van.
    Eerst voor nou,heel veel liefs en de groetjes
    van je moeder en mijzelf
    doei Simon...